Bine ati venit pe forumul meu. Sper sa va fie de un real folos! Lectura placuta!

Deficitul de magneziu

LaurManea
Mesaje: 31
Membru din: 17 Aug 2017, 17:32

Deficitul de magneziu

Mesaj: # 39Mesaj LaurManea
09 Sep 2017, 16:06

12 semne ca ai nevoie de mai mult magneziu în dieta ta!
Deficitul de magneziu este o condiție care este adesea trecute cu vederea, dar poate fi cauza sau un factor care contribuie la mai multe probleme de sănătate. Uitați-vă la această listă pentru a vă asigura că nu aveți semne de deficit de magneziu.
12. Pofta de ciocolată

Ciocolata neagra este umpluta cu magneziu. Atunci când corpul tău are pofta de ciocolată, s-ar putea să ai nevoie de mai mult magneziu în dieta ta.
11. Bauturi carbogazoase

Dacă beți zilnic băuturi carbogazoase, este posibil să eliminati foarte mult magneziu din corp. Fosfații conținuti în cele mai multe sucuri se amesteca cu magneziul, astfel încât corpul tău nu îl poate folosi.
10. Stresul

Stresul are o multitudine de efecte negative asupra corpului, incluzând creșterea frecvenței cardiace și a tensiunii arteriale, precum și declanșarea eliberării diferiților hormoni. Un alt rezultat al stresului este epuizarea stocurilor de magneziu ale organismului.
9. Crampe musculare

Dacă aveti crampe musculare sau carcei, deficiența de magneziu poate fi o cauză principală. Magneziul vă ajută să vă relaxați mușchii și îi împiedică sa faca crampe.
8. Dulciurile

Când zahărul este rafinat, melasa și magneziul sunt îndepărtate. Când folositi in exces zahăr rafinat, corpul dumneavoastră excreta magneziu prin rinichi.
7. Insomnia

Dificultatea de a adormi poate fi un semn al deficienței de magneziu, ca și dificultatea de a rămâne adormit. Adesea insomnia și tulburările legate de somn sunt rezultatul unui dezechilibru electrolitic, care, la rândul său, poate fi cauzat de nivelurile reduse de magneziu.
6. Tensiune arterială crescută

Mulți factori contribuie la creșterea tensiunii arteriale, inclusiv deficitul de magneziu. Magneziul vă relaxează vasele de sânge, scăzând tensiunea arterială.
5. Consumul de cafeină

Când consumați prea multă cafea, rinichii eliberează magneziu, indiferent dacă organismul are nevoie sau nu. Dacă sunteți un consumător de cafea obișnuit, aveți un risc crescut de deficiență de magneziu.
4. Ritmuri anormale ale inimii

Așa cum magneziul ajută muschii tăi să nu faca crampe, la fel ajută inima să funcționeze corect. Dacă aveți palpitatii [bătăi neregulate ale inimii], lipsa de magneziu ar putea fi un factor al acestei probleme.
3. Constipația

Magneziul vă ajută să vă relaxați în același mod în care vasele de sânge devin mai deschise. Dacă aveți suficient magneziu, corpul dvs. trage și apă suplimentară în intestine, care ajută la prevenirea constipației.
2. Consumul crescut de alcool

Dacă consumați alcool în mod regulat, cantitatea de magneziu din organism ar putea fi redusă cu până la 30%. Alcoolul încurajează rinichii să elimine magneziul și face sistemul digestiv mai puțin eficient.
1. Ticurile faciale

Dacă aveti ticuri ale ochilor sau ticuri faciale, este posibil să aveți un deficit de magneziu. De fapt, aceste semne sunt teste clinice clasice pentru deficitul de calciu și magneziu.

Scrie răspuns