Bine ati venit pe forumul meu. Sper sa va fie de un real folos! Lectura placuta!

Dureri musculare

LaurManea
Mesaje: 31
Membru din: 17 Aug 2017, 17:32

Dureri musculare

Mesaj: # 34Mesaj LaurManea
07 Sep 2017, 23:44

naturali

La un moment dat, majoritatea oamenilor suferă de dureri musculare. Durerea poate fi descrisă drept senzație de strângere, tensiune, duritate sau senzație de bombardament în zona afectată. Simptomele pot varia de la o durere ușoară la una agresivă.

Există mai multe cauze ale durerii musculare, incluzând durerea bruscă, o leziune, compresia nervilor și articulațiile care sunt uzate.

Poate rezulta și din condiții de sănătate subiacente, cum ar fi scleroza multiplă, sindromul oboselii cronice, fibromialgia, hipotiroidismul, lupusul, artrita reumatoidă și altele.

Orice fel de durere musculară sau durere, dacă nu este tratată imediat, poate provoca mult disconfort și chiar poate face dificilă îndeplinirea sarcinilor zilnice cauzând disconfort.

Utilizarea compreselor încălzite sau a pachetelor cu gheață pe mușchi poate oferi o ușurare imediată. Pentru ameliorarea continuă, mulți oameni iau relaxanți sintetici ai mușchilor, care au mai multe efecte secundare și corpul dumneavoastră poate deveni dependent de ele.

În schimb, încercați relaxantele naturale musculare care sunt disponibile imediat. Aceste remedii naturale ajută calmarea nervilor, eliberează tensiunea musculară, reduc stresul și luptă împotriva inflamației.

Cu toate acestea, pentru o relaxarea musculara naturala, asigurați-vă timpul pentru odihnă, bucurați-vă de somn în liniște, păstrați-vă corpul hidratat, faceți masaj regulat, încercați stretching-ul blând și nu folosiți niciodată în exces mușchiul afectat.

Iată primele zece cele mai bune relaxante musculare naturale.

1. Mușețelul

Mușețelul este o planta medicinală antică care funcționează cu siguranță ca un agent natural pentru a scăpa de dureri musculare și durere.

Are aproximativ 36 de flavonoide cu proprietăți antiinflamatorii. În plus, are un efect calmant și relaxant asupra corpului pentru a facilita vindecarea mai rapidă a țesuturilor musculare.

Un studiu din 2005 publicat în Jurnalul de Rapoarte de Chimie Agricolă și Alimentară arată că ceaiul de mușețel ajută la ameliorarea crampelor menstruale la femei prin relaxarea mușchilor uterului.

Un studiu publicat în 2010 în rapoartele privind medicina moleculară aruncă o lumină asupra mai multor proprietăți medicinale ale mușețelului, inclusiv proprietățile anti-inflamatorii și relaxarea musculară.

Masați zona afectată cu ulei esențial de mușețel amestecat cu ulei de cocos.De asemenea, beți ceai de mușețel de 2 sau 3 ori pe zi pentru a vă relaxa mușchii inflamați. Infuzați 1 lingură de flori de mușețel într-o ceașcă cu apă fierbinte timp de 5 până la 10 minute. Beți ceaiul în timp ce este încă cald.

Notă: Cei care iau medicamente diabetice trebuie să ia mușețelul în mod moderat și sub îndrumarea unui medic.

2. Cireșele

Fiind bogate în proprietăți antioxidante și antiinflamatoare, cireșele au un efect pozitiv asupra durerii musculare. Pe măsură ce ajută la relaxarea fizică a mușchilor, acestea sunt foarte benefice pentru persoanele care suferă de dureri musculare, artrită sau fibromialgie .

Un studiu publicat în 2010 în Jurnalul Societății Internaționale de Nutriție Sportivă arată că aportul de suc de cireș timp de 7 zile înainte și în timpul unui eveniment obișnuit de funcționare ajută la reducerea durerii musculare post-alergie.

Un alt studiu din 2010 publicat în Jurnalul Scandinav de Medicină și Știință în Sport notează că cireșele pot ajuta la prevenirea durerii musculare post-exercițiu.

Beți o ceașcă de suc de cireș pentru a reduce inflamația musculară și durerea. De asemenea, încercați să includeți o ceașcă de suc de cireșe în dieta zilnică pentru a preveni durerile musculare.

3. Menta

Un alt mare relaxant muscular este menta. Este foarte eficienta în tratarea mușchilor inflamați, a durerilor de spate, a durerilor de picioare și a durerilor de cap/tensiune.

Mentolul din mentă oferă proprietăți analgezice, antiinflamatorii și antispasmodice care ajută la ameliorarea durerii și inflamației musculare. Îmbunătățește chiar circulația sângelui, care ajută la reducerea durerii și a spasmelor.

Atât planta medicină cât și uleiul esențial ajută la reducerea umflăturilor, ameliorarea durerii și eliminarea inflamației.

Beți câteva cești de ceai de mentă zilnic. Pentru a face ceaiul, infuzați 1 linguriță de frunze de mentă proaspătă sau uscată în apă fierbinte timp de 10 minute.De asemenea, pregătiți un ulei de masaj, amestecați 2 picături de ulei de mentă și ulei de santal și 1 lingură de ulei de migdale dulci. Utilizați-l pentru a masa zona afectată după cum este necesar.Alternativ, utilizați un unguent pentru durere care conține menta.

Notă: Nu utilizați niciodată ulei de menta nediluat pe piele.

4. Ardeiul Cayenne – Ardeiul iute

Capsaicina, un compus natural găsit în ardeiul iute, funcționează ca un relaxant natural al mușchilor. Oferă proprietăți analgezice și antiinflamatorii care ajută la reducerea durerii musculare, rigidității și inflamației.

Ea previne chiar activarea transmițătoarelor de durere ale creierului astfel încât să nu mai simțiți atâta durere.

Un studiu publicat în Jurnalul britanic de anestezie din 2011 arată că aplicarea actuală a cremei de capsaicină pentru gestionarea durerii este eficientă.

Un alt studiu din 2010 publicat în studiul privind fitoterapia evidențiază eficacitatea și siguranța cremei cu capsaicină în tratamentul durerii cronice a țesuturilor moi.

Adăugați 1 linguriță de pudră de ardei iute la 2 linguri de ulei de măsline cald extra-virgin.Aplicați acest amestec în zona afectată.Lăsați-o timp de 30 de minute.Repetați după cum este necesar.Persoanele care suferă de fibromialgie și artrita reumatoidă pot utiliza, de asemenea, creme cu capsaicină. Masați ușor zona afectată a mușchilor cu crema de câteva ori pe zi, până când durerea dispare.

Notă: Nu aplicați aceste remedii pe piele rănită sau iritată.

5. Sarea Epsom

Sarea Epsom ajută la tratarea crampelor musculare prin creșterea nivelului de magneziu, care este esențial pentru funcționarea corectă a mușchilor.

De fapt, spasmele musculare regulate și crampele sunt simptome vizibile ale unui deficit de magneziu.

Magneziul din sarea Epsom, care este ușor absorbită de piele, promovează relaxarea musculară și vindecarea. Relaxează chiar sistemul nervos și elimină toxinele din organism care contribuie la durere și inflamație.

Umpleți o cadă cu apă caldă.Adăugați 2 căni de sare Epsom și amestecați bine.Bucurați-vă de această baie liniștitoare timp de cel puțin 15-20 de minute o dată pe săptămână.6. Rozmarin

Rozmarinul în afară de aroma din mâncare are și o natură antiinflamatoare care ajută în mod eficient la calmarea țesutului muscular inflamat și reduce durerea.

În plus, ajuta circulația sângelui pentru a sprijini recuperarea rapidă. Atât ierburile, cât și uleiurile esențiale de rozmarin pot fi utilizate pentru a trata durerile de cap, durerile musculare, reumatismul și chiar artrita.

Un studiu din 2015 publicat în Revista Europeană de Științe Medicale și Farmacologice aprobă utilizarea rozmarinului în tratarea durerii și indică un potențial terapeutic al uleiului esențial de rozmarin în combinație cu medicamente analgezice.

Adăugați 1 linguriță de rozmarin uscat la 1 cană de apă fierbinte.Acoperiți timp de aproximativ 10 minute, apoi strecurați-l. Beți acest ceai de 3 ori pe zi.De asemenea, amestecați câteva picături de ulei esențial de rozmarin în 1 lingură de ulei de nucă de cocos sau ulei de măsline.Utilizați-l pentru a masa zona afectată de câteva ori pe zi.O altă opțiune este adăugarea unei lingurițe de ulei esențial de rozmarin într-o cadă plină cu apă caldă. Stați în baie timp de 15 minute pentru a calma crampele menstruale sau spasmele musculare.Repetați după cum este necesar.7. Valeriana

Valeriana a fost folosita ani de zile pentru a ușura tensiunea la nivelul gâtului, precum și durerea musculară. Planta conține uleiuri volatile care vă ajută să vă relaxați mușchii și să eliberați tensiunea.

Este foarte eficienta în tratarea durerii sciatice cauzată de un spasm muscular. În plus, efectul sedativ ajută la scăderea stresului și îmbunătățește somnul.

Într-un studiu publicat în anul 2010 în Jurnalul indian de biologie experimentală, cercetătorii au descoperit că atât extractul integral, cât și uleiul esențial de valeriană prezintă efecte analgezice semnificative asupra animalelor. Uleiul esențial creste chiar și eficacitatea aspirinei.

Un studiu din 2011, publicat în Jurnalul Internațional de Ginecologie și Obstetrică, evidențiază efectul pozitiv al valerianei asupra mușchilor netezi și asupra severității dismenoreei (menstruație dureroasă), în principal datorită efectelor antispasmodice.

Luați zilnic o jumătate de lingură de extract lichid de valeriana pentru a reduce durerile musculare și crampe.O altă opțiune este să beți ceai de valeriana de câteva ori pe săptămână. Puneți 1 linguriță de rădăcină de valeriană uscată în 1 cană de apă fierbinte timp de 10 minute.

Notă: Nu luați această plante în timpul sarcinii, în timpul alăptării sau medicamente prescrise pentru somn.

8. Arnica

Arnica este o planta medicinala, disponibilă sub formă de ulei, cremă, unguent sau alifie, este un relaxant natural muscular.

Proprietățile sale antiinflamatorii și analgezice sunt eficiente în reducerea durerii, inflamației și leziunilor musculare. În plus, îmbunătățește circulația sângelui pentru a sprijini recuperarea rapidă.

Un studiu publicat în anul 2014, în Jurnalul European de Știință Sport, raportează efectul pozitiv al arnicii asupra durerii și leziunilor musculare după exerciții excentrice intense.

Se amestecă câteva picături de ulei esențial de arnica în ulei de cocos sau ulei de măsline presat la rece. Utilizați-l pentru a măsura ușor zona afectată de câteva ori pe zi.O altă opțiune este de a aplica balsam sau unguent cu arnică de câteva ori pe zi.

Notă: Nu aplicați niciodată arnica pe pielea care are răni sau tăieturi deschise.

9. Lavanda

Lavanda este, de asemenea, unul dintre cei mai eficienți relaxanți naturali ai mușchilor. Are proprietăți de înlăturare a durerii și antiinflamatorii care ajută la reducerea durerii, umflături și inflamațiilor.

Mirosul liniștitor de lavandă, de asemenea, induce o stare calm, relaxată pentru somn, care la rândul său sprijină vindecarea.

Această planta poate fi utilizată pentru a trata durerile de cap/tensiune, dureri musculare, dureri de picioare, dureri de gât, dureri de artrită și chiar dureri articulare.

Combinați câteva picături de ulei esențial de lavandă, fie cu ulei cald de cocos, fie cu ulei de măsline.Utilizați-l pentru a masa zona afectată folosind mișcări circulare.Faceți o baie fierbinte cu câteva picături de ulei de lavandă pentru a vă relaxa mușchii dureroși.Repetați o dată pe zi.10. Floarea pasiunii

Datorită efectelor sale antispastice și sedative, floarea pasiunii este, de asemenea, o soluție naturală pentru durerea musculară. De asemenea, ajută la crampele pre-menstruale și durerile de cap/tensiune. Există anumite substanțe chimice în această plantă care ameliorează spasmele musculare și durerile articulare.

Poate chiar ajuta la combaterea stresului, a anxietății și a iritabilității care adesea contribuie la durere.

1 linguriță de floarea pasiunii uscata în 1 cana de apa fierbinte timp de 10 minute. Beți acest ceai o dată pe zi.Alternativ, puteți lua 45 picături de extract lichid de floarea pasiunii pe cale orală în fiecare zi.

Notă: Planta nu este recomandată femeilor însărcinate sau care alăptează.

Scrie răspuns